Порядок звернення користувачів

У разі виникнення спірних питань, звертайтесь за адресою:
61022, м. Харків, вул. Маршала Бажанова, буд. 21/23.

Режим роботи:
понеділок-п`ятниця, з 8-30 до 17-30, перерва: з 13-00 до 14-00, вихідні дні: субота, неділя.

Тел. (057) 760 45 95.

Особа, відповідальна за урегулювання спорів:
Директор ТОВ Чорнобай Ріта Леонідівна

Спори між Споживачем і Постачальником вирішуються шляхом досудового врегулювання спорів у прозорий, справедливий і швидкий спосіб.

Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від Споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.

У разі недосягнення між Споживачем та Постачальником згоди спірні питання вирішуються у порядку, встановленому чинним законодавством, у тому числі в судовому порядку.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.

У разі неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право передати спір до господарських судів України.

Усі суперечки і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору постачання електричної енергії або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем, будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій.